Strona główna » Reklamacje

Hity sklepowe

Ankieta

Jakiego pistoletu do natrysku używasz?


Kontakt

  • KAGRO sp. z o.o. (PUmarket.pl)
  • KAGRO sp. z o.o.
    Teolin 18c
    92-701 Łódź
    € account - PL80 2490 0005 0000 4600 4998 5414
    $ account - PL51 2490 0005 0000 4600 3526 0172
    SWIFT: ALBPPLPW
    NIP: 9131618900
  • E-mail:info@pumarket.pl
  • Telefon502 663 864
    509 293 301
    42 650 09 74
  • Godziny działania sklepupon-pt 10.00 - 17.00 ; sobota 10.00 - 14.00

Reklamacje



Dotyczy Klienta będącego Konsumentem:

Zobowiązani jesteśmy dostarczyć towar wolny od wad. Obowiązuje ustawowe prawo odpowiedzialności za wady rzeczy sprzedanej (rękojmia za wady) w zakresie określonym w art. 556 oraz art. 556[1]-556[3] i kolejnych Kodeksu Cywilnego.

Reklamacje można składać:

  • na piśmie na adres: KAGRO sp. z o.o., Teolin 18c, 92-701 Łódź
  • za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kagro@kagro.com.pl.
  • lub przy użyciu formularza kontaktowego dostępnego na stronie Sklepu.

W przypadku wykonywania uprawnień z tytułu rękojmi – o ile uznamy to za niezbędne do rozpatrzenia reklamacji, zobowiązani są Państwo na nasz koszt dostarczyć wadliwy towar pod wskazany powyżej adres pocztowy. Jeżeli ze względu na rodzaj towaru lub sposób jego zamontowania, dostarczenie towaru byłoby nadmiernie utrudnione, zobowiązani są Państwo udostępnić go nam w miejscu, w którym się on znajduje. Zobowiązujemy się ustosunkować do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej złożenia.

Odpowiadamy z tytułu rękojmi jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania towaru Państwu. W przypadku, gdy przedmiotem sprzedaży jest używana rzecz ruchoma, odpowiedzialność z tytułu rękojmi wynosi jeden rok od momentu jej wydania.

W składanej reklamacji zaleca się (1) podanie informacji dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) określenie żądania dotyczącego sposobu usunięcia wady (wymiana towaru na nowy, naprawa towaru, obniżenie ceny, odstąpienie od umowy – o ile wada jest istotna); oraz (3) podanie danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sklep. Określone w zdaniu poprzednim zalecenia mają formę jedynie niezobowiązujących wskazówek i w żaden sposób nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem podania zalecanych informacji.

Dotyczy Klienta niebędącego jednocześnie Konsumentem:

W przypadku Umowy sprzedaży zawieranej z Klientem niebędącym jednocześnie Konsumentem, na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego, odpowiedzialność Sklepu internetowego z tytułu rękojmi za wady Towaru zostaje wyłączona. Wyłączenie to jest bezskuteczne w przypadku podstępnego przemilczenia przez nas wady


Przejdź do strony głównej

Producenci

3MCARLISLEGAMAGRACOPolyurethane Machinery Corp.PUmarket.plSPF DEPOTSPRAYSTOCK

Waluta

nota prawna

Any use of the word "Graco®" on this website refers to Graco® Inc. PUmarket.pl is not affiliated with Graco® Inc. and is not responsible for the quality of Graco® branded products or their warranties. Graco®, Fusion®, GX7®, GAP®, Probler, P2®, Gusmer®, Glascraft® and CS® are words that may be associated with Graco® Inc. and/or its products, which may be copyrighted and/or trademarked by Graco® Inc. All uses of the above words or phrases refer to Graco® Inc. or its products.

alt

Certyfikat Jakości TRUSTED SHOPS


GWARANCJA TRUSTED SHOPS dla PUmarket.pl

Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

 

Systemy płatności

  • PayPal
  • tpay.com
  • Paynow
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Informacja o cookie .
Nie pokazuj więcej tego komunikatu