Strona główna1 » Reklamacje

Hity sklepowe

Ankieta

Jakiego pistoletu do natrysku używasz?

  • GRACO® Fusion AP
  • GRACO® Fusion CS
  • GRACO® Fusion MP
  • GRACO® Probler P2
  • GAMA Master III
  • GAMA Master II
  • PMC AP2
  • Inny

Kontakt

  • PHU KAGRO
    ul. Polna 18/20
    91-328 Łódź
    NIP: 773-001-30-07
  • E-mail:info@pumarket.pl
  • Telefon502 663 864
    509 293 301
    42 650 09 74
  • Godziny działania sklepupon-pt 10.00 - 18.00 ; sobota 10.00 - 14.00

Reklamacje



Dotyczy Klienta będącego Konsumentem:

Zobowiązani jesteśmy dostarczyć towar wolny od wad. Obowiązuje ustawowe prawo odpowiedzialności za wady rzeczy sprzedanej (rękojmia za wady) w zakresie określonym w art. 556 oraz art. 556[1]-556[3] i kolejnych Kodeksu Cywilnego.

Reklamacje można składać:

  • na piśmie na adres: PHU KAGRO Krzysztof Groński, ul. Polna 18/20, 91-328, Łódź.
  • za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kagro@kagro.com.pl.
  • lub przy użyciu formularza kontaktowego dostępnego na stronie Sklepu.

W przypadku wykonywania uprawnień z tytułu rękojmi – o ile uznamy to za niezbędne do rozpatrzenia reklamacji, zobowiązani są Państwo na nasz koszt dostarczyć wadliwy towar pod wskazany powyżej adres pocztowy. Jeżeli ze względu na rodzaj towaru lub sposób jego zamontowania, dostarczenie towaru byłoby nadmiernie utrudnione, zobowiązani są Państwo udostępnić go nam w miejscu, w którym się on znajduje. Zobowiązujemy się ustosunkować do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej złożenia.

Odpowiadamy z tytułu rękojmi jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania towaru Państwu. W przypadku, gdy przedmiotem sprzedaży jest używana rzecz ruchoma, odpowiedzialność z tytułu rękojmi wynosi jeden rok od momentu jej wydania.

W składanej reklamacji zaleca się (1) podanie informacji dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) określenie żądania dotyczącego sposobu usunięcia wady (wymiana towaru na nowy, naprawa towaru, obniżenie ceny, odstąpienie od umowy – o ile wada jest istotna); oraz (3) podanie danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sklep. Określone w zdaniu poprzednim zalecenia mają formę jedynie niezobowiązujących wskazówek i w żaden sposób nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem podania zalecanych informacji.

Dotyczy Klienta niebędącego jednocześnie Konsumentem:

W przypadku Umowy sprzedaży zawieranej z Klientem niebędącym jednocześnie Konsumentem, na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego, odpowiedzialność Sklepu internetowego z tytułu rękojmi za wady Towaru zostaje wyłączona. Wyłączenie to jest bezskuteczne w przypadku podstępnego przemilczenia przez nas wady


Przejdź do strony głównej

Producenci

GAMAGRACOPolyurethane Machinery Corp.PUmarketPURCRAFTSPF DEPOTSpraystock.com

nota prawna

Jakiekolwiek użycie słowa "Graco®" na tej stronie internetowej odnosi się do Graco® Inc. PUmarket.pl nie jest związany z Graco® Inc. i nie ponosi odpowiedzialności za jakość produktów marki Graco® lub ich gwarancji. Graco®,Fusion®, GX7®, GAP®, Probler, P2®, Gusmer®, Glascraft® i CS® są to słowa, które mogą być związane z Graco® Inc. i / lub jej produktów, które mogą być objęte prawami autorskimi i / lub znakami towarowymi przez Graco® Inc. Wszystkie zastosowania powyższych słów lub zwrotów odnoszą się do firmy Graco® Inc. lub jej produktów.

Certyfikat Jakości TRUSTED SHOPS

GWARANCJA TRUSTED SHOPS dla PUmarket.pl

Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów marketingowych
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych na wskazany przeze mnie adres e-mail

 

Systemy płatności

  • PayPal
  • tpay.com

Chmura tagów

Waluta